Saturs, kas pārdod Šodienas satura vēstulē vairāk parunāsim par saturu, kas mudina auditoriju rīkoties. Pircējam ir konkrēts ceļš , kā viņš no tevis ieraudzīšanas nokļust līdz pirkuma veikšanai. Pirms pirkuma veikšanas ... 2025. gada 30. jūn.
Jauns gads, jauna stratēģija. Vai tiešām? Sveiciens jaunajā gadā! Lai gan mans 2 nedēļu sociālo mediju gavēnis beidzas tikai šodien, pirms dažām dienām atvēru Instagram, lai paskatītos, kas tur notiek. Pamanīju vairākus ierakstus, kuri mudina... 2025. gada 30. jūn.
Auditoriju iesaistošs saturs Tu noteikti no manis esi dzirdējis par 3 mārketinga posmumiem - piesaiste, iesaiste un pārdošana. Mums vajag radīt saturu, ņemot vērā, kurā mārketinga posmā ir mūsu auditorija. Un nē, visi visu laiku ... 2025. gada 30. jūn.
1 ideja = 36 satura vienības Tu darbijies nozarē X un Tu gribi piesaistīt jaunus klientus. Tāpēc Tev atkal un atkal ir jārunā par to, ka esi eksperts šajā nozarē palīdzi izdarīt vai panākt rezultātu Y tādiem cilvēkiem kā Z Īsāk s... 2025. gada 20. jūn.
Jaunu auditoriju piesaistošs saturs Un nē, visi visu laiku nav vienā mārketinga posmā. Katrs cilvēks ir citā posmā, tāpēc mums katram vajag atsevišķus ierakstus. Vairāk par šiem trīs posmiem runāju savā 15. oktobra Satura vēstulē “Pircē... 2025. gada 20. jūn.
Tavas 7 sociālo mediju problēmas atrisinātas Savā 9 gadu sociālo mediju mārketinga pieredzē esmu saskārusies ar neskaitāmām problēmām. Kopš piedāvāju individuālas konsultācijas, šo problēmu saraksts ir papildinājies. Tomēr ir problēmas, ar kurām... 2025. gada 20. jūn.
3 veidi, kā nezaudēt prātu, veidojot jaunu saturu Šajā Satura vēstulē Tu uzzināsi, kā taupīt laiku, radot jaunu saturu, un - pats svarīgākais - kā nezaudēt prātu, veidojot jaunu saturu. Visu laiku radīt jaunu saturu nav viegli. Bet tas arī nav nepiec... 2025. gada 17. jūn.
Uz kādiem sava satura datiem skatīties Vairumam cilvēku ir tendence sekot līdz sekotāju un “patīk” skaitam. Bet, apstājoties tikai pie šiem rādītājiem, Tu palaid garām būtisku ieskatu sava satura darbībā. Ja apzināti seko līdzi datiem, ņem... 2025. gada 17. jūn.
Vai Tev vajag veidot jaunu biznesa kontu? Jauna konta sākšana var šķist biedējoša… 0 sekotāju, jauna dizaina veidošana, jaunas satura idejas… Bet tikpat labi jauna konta sākšana var būt tieši tas grūdiens, kas Tev vajadzīgs, lai parādītos bie... 2025. gada 17. jūn.
Pirmais tirgū ≠ pirmais cilvēku prātos Lūk, klasisks piemērs, ka būšana pirmajam nav nekas īpašs: 👇🏼 1994. gadā tika radīts Yahoo, kas darbojās kā interneta meklētājprogramma. Tikai apmēram pēc 4 gadiem Google publicēja savu beta versiju a... 2025. gada 17. jūn.
Pircēju ceļš no Tevis ieraudzīšanas līdz pirkuma veikšanai Tieši tāpēc arī ir radies nosaukums “mārketinga piltuve”. Mārketinga piltuve atspoguļo pircēju ceļu cauri dažādiem posmiem, sākot no atklāšanas līdz pat pirkuma veikšanai. Piltuves pirmais līmenis: pi... 2025. gada 17. jūn.
Pozicionēšana - pamatu pamats Ļoti vienkārši sakot, pozicionēšana ir tas, kā cilvēki redz Tevi savos prātos. Piemēram, Jānis grib, lai viņa sekotāji redz viņu kā ekoloģiska dzīvesveida piekritēju. Tāpēc viņš dalās ar tādām lietām,... 2025. gada 17. jūn.