Skip to Content

Cik bieži publicēt saturu sociālajos medijos

Labāk publicēt retāk nekā vienu mēnesi saņemties un publicēt katru dienu, izdegt un pārstāt publicēt pavisam.

Man ir viena slikta un viena laba ziņa.

Sliktā - nav viena noteikta formula vai reižu skaits, cik vajag publicēt saturu, lai gūtu kādus rezultātus.

Labā - tu vari publicēt saturu tik bieži vai reti, cik vēlies.

Bet…

Nenoliegšu - jo vairāk publicēsi saturu, jo ātrāka būs izaugsme. Viena postiņa publicēšana neko daudz nedos. Tev vajag atkal un atkal parādīties savas auditorijas priekšā, lai kļutu par viņu pirmo izvēli.

Tomēr nevajag arī pārcensties. Labāk publicēt retāk nekā vienu mēnesi saņemties un publicēt katru dienu, izdegt un pārstāt publicēt pavisam.

Es zinu, ka atkārtojos, bet satura publicēšana sociālajos medijos ir maratons, nevis sprints. Īpaši organiskais saturs - tas augļus sāk nest krietni vēlāk.

Padomā, cik daudz tu pats spēj radīt saturu. Gribēt publicēt katru dienu un reāli to spēt izdarīt ir divas dažādas lietas.

Piemēram, es publicēju saturu Instagramā 2 līdz 3 reizes nedēļā (ja neskaita jūniju, kurā es gandrīz neko nepublicēju). Es vairāk vienkārši fiziski nevaru.

Tikmēr man ir klients, kurš pats sev filmē video un publicē TikTokā. Viņš publicē katru vai gandrīz katru dienu. Jo viņš tā var. Un tad, kad nevar, tad nepublicē.

Arī viena reize nedēļā ir regulāra satura publicēšana, ja tu tiešām katru nedēļu to vienu ierakstu publicē. Bet tad atzīmē savā kalendārā, ka viens no taviem iknedēļas uzdevumiem ir izveidot vienu ierakstu un to publicēt.

Lai vai kādu publicēšanas biežumu izvēlēsies, galvenais, lai tu vari to īstenot ilgtermiņā.

Līdz nākamajai reizei!


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.