Skip to Content

Tu palaid garām potenciālos sekotājus

Ja tev nav skaidrs, ar ko vēlies būt zināms sociālajos medijos.

Pēc neplānotas pauzes Satura vēstules atgriežas tavā e-vēstuļu kastītē. Paldies par pacietību!

Vairums šo vēstuļu lasītāju izmanto sociālos medijus, lai reklamētu savu lielāku vai mazāku biznesu.

Tu dari kaut kādu lietu. Kas ir šī lieta? Piemēram, es beidzot esmu ļoti nonišējusies - risinu cilvēku Meta problēmas - no konta iestatījumiem līdz maksas reklāmām.

Kas ir tava lieta, ko tu dari? Kad esi atbildējis uz šo jautājumu, apskaties savu sociālo mediju kontus. Vai tajos uzreiz var nolasīt, ka tu dari to, ko tu dari? Ja to nevarēs nolasīt tavā profilā, cilvēki, kuriem tas var būt interesanti un noderīgi, nezinās, ka ir vērts tev piesekot.

Savukārt tavi esošie sekotāji, tici vai nē, neatceras, ar ko nodarbojas katrs, kuram seko.

Tā kā mūsu pašu viedoklis var nebūt objektīvs, pajautā arī saviem sekotājiem. Aicini viņus apskatīt tavu profilu un uzrakstīt tev, ar ko, viņuprāt, tu nodarbojies.

Iespējams, pamanīsi to, ko daudzi mani klienti pamanīja pēc šī uzdevuma. Atšķirība starp to, ko tu dari un piedāvā un ko tava auditorija domā, ka dari un piedāvā.

Forši, ja esi savā profila aprakstā ierakstījis, ko dari. Bet tavi sekotāji ikdienā neapmeklē tavu profilu. Viņi redz tavu saturu ziņu un rīlu joslā un storijos.

Tāpēc tavam saturam gandrīz visu laiku jāsignalizē “es esmu tas un varu palīdzēt ar to”. Nē, tev nav visu laiku jāpublicē “plikas” reklāmas. Bet runā par to, ko tu dari, kā tu dari, kādā nozarē vispār darbojies, kas ir tavs ideālais klients utt.

Te talkā nāks satura pīlāri jeb 3 līdz 5 galvenās satura tēmas, kas palīdz kļūt zināmam par vienu lietu. Tās ir tēmas, par kurām visu laiku runā sociālajos medijos.

Satura pīlāri:

  • virza pretī sociālo mediju mērķiem;
  • nodrošina, ka runā “pa tēmu”;
  • auditorija zina, ko gaidīt;
  • palīdz radīt satura idejas.

Veidojot satura pīlārus, padomā:

  • kādi ir tavi procesi;
  • ko vēlas zināt tava auditorija;
  • par ko darbiski patīk/vēlies vairāk runāt;
  • kādi ir tavi piedāvājumi un to vērtība (tavai auditorijai, nevis naudas izteiksmē).

Manas 3 galvenās tēmas ir “Meta”, par ko runāju visvairāk, “Mana pieredze” un “Satura radīšana”. Vai vari šīs tēmas ieraudzīt manā Instagram kontā?

Savukārt, ja vēlies labāk saprast, kā darboties sociālajos medijos, man ir lieliska ziņa - no šodienas sākas apmācību kuponu izsniegšana strādājošajiem un pašnodarbinātajiem.

Kuponus var apmainīt pret bezmaksas sociālo mediju mārketinga apmācībām pie manis Kompetenču centrā. Plašāka informācija TE.

Līdz nākamajai reizei!


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.