Skip to Content

Saturs, kas pārdod

Cilvēki neko no tevis nevar nopirkt, ja viņi nezina, ka tu eksistē. Cilvēki negrib pirkt no tevis, jo tevi nepazīst.

Šodienas satura vēstulē vairāk parunāsim par saturu, kas mudina auditoriju rīkoties.

Pircējam ir konkrēts ceļš, kā viņš no tevis ieraudzīšanas nokļust līdz pirkuma veikšanai.

Pirms pirkuma veikšanas viņam ir jāiziet cauri pirmajiem 2 mārketinga posmiem - piesaistei un iesaistei. Tikai pēc tam viņš nonāk pārdošanas posmā.

Cilvēki neko no tevis nevar nopirkt, ja viņi nezina, ka tu eksistē. Cilvēki negrib pirkt no tevis, jo tevi nepazīst.

Zina par tevi —> uzticas tev —> pērk.

Pārdošanas posma saturs iedrošina veikt noteiktu darbību - pirkt.

Šajā posmā tu radi saturu, kura mērķis ir iedrošināt auditoriju veikt noteiktu darbību (uzzināt vairāk par Tavu piedāvājumu; pirkt; pieteikties bezmaksas konsultācijai, failam, paraugam u.tml.)

Cilvēki jau tev uzticas, apsver iespēju sadarboties ar tevi, bet viņiem ir vajadzīgs tas punkts uz “i”, lai rīkotos.

Kāds ir pārdodošs saturs?

Savā saturā runā par savas auditorijas problēmām un parādi, kāpēc esi risinājums. Runā par savas auditorijas vēlēm un parādi, kā vari piepildīt viņu vēlmes.

Tāpat vari runāt par auditorijas vēlmēm un parādīt, kādas ir bezdarbības sekas.

Dažas idejas, ko vari izmantot, lai pārdotu:

  • Runā par izplatītiem sāpju punktiem + kā piedāvājums var būt risinājums
  • Tava klienta transformācija + kā tas saistīts ar piedāvājumu
  • Klientu atsauksmes un stāsti saistīti ar piedāvājumu
  • Tavs veiksmes stāsts

Ar šo konkrēto ierakstu, kura mērķis ir pārdot, Tev jāmudina cilvēkus izdarīt vienu no šīm lietām:

  • Sazinās ar Tevi
  • Klikšķina uz saites
  • Komentārā raksta, ka interesē piedāvājums

Neaicini cilvēkus darīt visas trīs lietas kopā! Ja gribi, lai cilvēki nosūta tev ziņu, tad tā arī saki. Ja jāklikšķina uz saites, tad saki, lai klikšķina. Ja gribi, lai cilvēki raksta konkrētu atslēgvārdu komentāros, tad pasaki, kādu vārdu rakstīt.

Bet vienmēr pirms publicēšanas pārliecinies, ka pats ieraksts mudina darīt to, ko Tu gribi, lai auditorija dara. Aicinājumam uz darbību ir jābūt skaidram un nepārprotamam.

Līdz nākamajai reizei!


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.