Skip to Content

Pircēju ceļš no Tevis ieraudzīšanas līdz pirkuma veikšanai

Skumjš fakts: visi, kuri ierauga Tavu saturu, nesāks Tev sekot. Tikai maza daļa no šiem cilvēkiem kādreiz kļūs par Taviem klientiem.

Tieši tāpēc arī ir radies nosaukums “mārketinga piltuve”.

Mārketinga piltuve atspoguļo pircēju ceļu cauri dažādiem posmiem, sākot no atklāšanas līdz pat pirkuma veikšanai.

Piltuves pirmais līmenis: piesaiste

Šajā līmenī Tu radi saturu, kura mērķis ir sasniedzaības un redzamības iegūšana. Vienkāršiem vārdiem runājot - cilvēki uzzina, ka Tu eksistē.

Šajā līmenī Tu radi saturu cilvēkiem, kuriem nav ne jausmas, kas Tu esi, ko dari un kam to dari. Tēmas ir nedaudz plašākas, lai varētu uzrunāt plašāku auditoriju.

Šī līmeņa ierakstiem ir jāmudina auditoriju apskatīt vairāk Tavu saturu. Ja Tavs konts būs labi optimizēts, īstie cilvēki sāks Tev sekot.

Piltuves otrais līmenis: iesaiste

Šajā līmenī Tu radi saturu, kura mērķis ir attiecību veidošana ar sekotājiem. Veicini uzticēšanos, pastāsti vairāk par sevi, uzzini vairāk par savu auditoriju.

Tu radi saturu cilvēkiem, kuri Tavu saturu un kontu uzskatīja par gana vērtīgu, lai Tev piesekotu un uzzinātu vairāk par to, ko vari viņiem piedāvāt.

Šī līmeņa ierakstiem ir jāmudina auditoriju iesaistīties Tavā saturā, veidot atgriezenisko saiti. Tēmas ir atbilstošas Tavam ideālajm klientam.

Piltuves trešais līmenis: pārdošana

Šajā līmenī Tu radi saturu, kura mērķis ir iedrošināt auditoriju veikt noteiktu darbību (uzzināt vairāk par Tavu piedāvājumu; pirkt; pieteikties bezmaksas konsultācijai, failam, paraugam u.tml.)

Šajā līmenī Tu radi saturu cilvēkiem, kuri Tev uzticas un apsver iespēju ar Tevi sadarboties. Bet viņiem ir vajadzīgs tas pēdējais piliens, punkts uz i, lai beidzot rīkotos.

Šī līmeņa ierakstiem ir jāmudina auditoriju pateikt “jā, mani tas interesē” vai “jā, es to gribu” un rīkoties, lai dabūtu to, ko grib.

Parādi, kāpēc Tu esi risinājums savas auditorijas problēmām vai kā vari piepildīt savas auditorijas vēlmes. Skaidri un gaiši pasaki, kādi ir nākamie veicamie ļoti, lai auditorija tiktu pie tā, ko grib.

Esi pacietīgs un turpini publicēt arī tad, kad liekas, ka neviens neskatās

Statistika rāda, ka vienam cilvēkam vajag saskarties ar zīmolu vidēji 6 līdz 7 reizes, lai vispār sāktu apsvērt kaut ko pirkt no šī zīmola. Realitātē šīs 6 līdz 7 reizes var vilkties pusgada un pat gada garumā.

Tikai retos gadījumos cilvēks jau pēc pirmās saskares ir gatavs pirkt. Tāpēc Tev ar savu saturu auditorija ir jāaizved līdz pirkuma veikšanai. Un tas ir jādara pamazām, izejot cauri visiem 3 galvenajiem līmeņiem.

Līdz nākamajai reizei! 👋🏼


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.