Un nē, visi visu laiku nav vienā mārketinga posmā. Katrs cilvēks ir citā posmā, tāpēc mums katram vajag atsevišķus ierakstus.
Vairāk par šiem trīs posmiem runāju savā 15. oktobra Satura vēstulē “Pircēju ceļš no Tevis ieraudzīšanas līdz pirkuma veikšanai”.
Šoreiz vairāk parunāsim par pirmo - piesaistes - posmu.
Šis posms ir veltīts Tavas esamības izcelšanai digitālajā vidē - lai cilvēki vispār uzzinātu, ka Tu eksistē.
Tu veido ierakstus, domājot par pilnīgi jaunu auditoriju, kura nezina, kas Tu esi, ko dari un kam to dari. Tāpēc saturs ir vispārīgāks un aptver plašāku interešu loku.
Galvenais uzdevums ir palielināt sasniegtās auditorijas skaitu un piesaistīt sekotājus ar saturu, kas veicina jaunus cilvēkus gribēt redzēt vairāk šāda veida informāciju tieši no Tevis.
Kāds ir piesaistošs saturs?
Cilvēki vēlas sekot kontiem, kuriem viņi var uzticēties. Tāpēc pozicionē sevi kā ekspertu, mācot noteiktas lietas par Tavu darbības jomu un piedāvājumiem.
Bieži (bet ne vienmēr) tieši izglītojošs saturs ir tas, kas piesaista uzmanību. Ja tie ir kādi padomi, tiem jābūt viegli realizējamiem un rezultātiem jābūt ātri redzamiem.
Dažas idejas, ko vari izmantot, lai piesaistītu jaunu auditoriju:
- Pamācības, kā un ko izdarīt
- Nozares triki un noslēpumi (tips & tricks)
- Nozares mīti un biežāk pieļautās kļūdas
- Perspektīvas maiņa
- Ierakstu sērijas (1. daļa, 2. daļa utt.)
Ar šo konkrēto ierakstu, kura mērķis ir piesaistīt auditoriju, Tev jāmudina cilvēkus izdarīt vienu no trīs lietām:
- sākt sekot
- dalīties ar saturu
- noskatīties līdz beigām
Neaicini cilvēkus darīt visas trīs lietas kopā! Ja tas ir video, aicini noskatīties līdz beigām. Ja gribi, lai cilvēki sāk sekot, aicini sekot. Ja gribi sasniegt pēc iespējas plašāku auditoriju, aicini cilvēkus dalīties ar saturu.
Bet vienmēr pirms publicēšanas pārliecinies, ka pats ieraksts mudina darīt to, ko Tu gribi, lai auditorija dara.
Ja Tavs aicinājums uz darbību ir sekot, vai šis ieraksts tiešām ir tāds, pēc kura izlasīšana cilvēki sekos? Ja Tu aicini cilvēkus dalīties ar saturu, vai tur ir kas tāds, ar ko vispār ir vērts dalīties?
Vienmēr paskaties uz savu saturu no malas!
Līdz nākamajai reizei!
Kā varam sadarboties
Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.
Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.
Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.