Skip to Content

Auditoriju iesaistošs saturs

Kāds saturs iesaista auditoriju un kāpēc tas ir svarīgi

Tu noteikti no manis esi dzirdējis par 3 mārketinga posmumiem - piesaiste, iesaiste un pārdošana. Mums vajag radīt saturu, ņemot vērā, kurā mārketinga posmā ir mūsu auditorija.

Un nē, visi visu laiku nav vienā mārketinga posmā. Katrs cilvēks ir citā posmā, tāpēc mums katram vajag atsevišķus ierakstus.

Vairāk par šiem trīs posmiem runāju savā 15. oktobra Satura vēstulē “Pircēju ceļš no Tevis ieraudzīšanas līdz pirkuma veikšanai”.

Šoreiz vairāk parunāsim par otro - iesaistes - posmu.

Šis posms ir veltīts attiecību un saiknes veidošanai ar Taviem esošajiem sekotājiem.

Tu veido ierakstus, domājot par savu ideālo klientu. Tēmas vairs nav tik vispārīgas, kas domātas plašākai auditorijai. Šajā posmā Tavs saturs ir pielāgots tieši Tavam ideālajam klientam.

Galvenais uzdevums ir vairāk pastāstīt par sevi un uzzināt par savu auditoriju, kā arī iesaistīt šo auditoriju (kā jau posma nosaukums pasaka priekšā).

Kāds ir iesaistošs saturs?

Bieži (bet ne vienmēr) tieši personisks saturs ir tas, kas vislabāk iesaista auditoriju. Šāds saturs palīdz nostiprināt saikni. Auditorija jutīsies tuvāka Tev un būs lielāka iespēja, ka vairāk iesaistīsies.

Veido attiecības ar saviem sekotājiem, atklājot kaut ko par sevi, savu pieredzi, parādot savu autentiskumu. Aicini auditoriju iesaistīties - uzdod jautājumus, aicini dalīties pieredzē vai ar viedokļiem.

Dažas idejas, ko vari izmantot, lai iesaistītu jaunu auditoriju:

  • Tavs ceļš vai kā sāki
  • Paradumi, rīki, procesi
  • Iedvesmo, runājot par savām kļūdām un mācībām
  • Transformācijas - piem., kā tas sākās un kur esi tagad
  • Viena diena Tavā dzīvē (saistīts ar Tavu darbības jomu)
  • Pastāsti, kā piedzīvoji tās pašas problēmas (arī vēlmes), kuras šobrīd piedzīvo auditorija

Ar šo konkrēto ierakstu, kura mērķis ir iesaistīt auditoriju, Tev jāmudina cilvēkus izdarīt vienu no trīs lietām:

  • Nospiest “Patīk” ierakstam
  • Saglabāt saturu
  • Komentēt

Neaicini cilvēkus darīt visas trīs lietas kopā! Ja gribi, lai cilvēki spiež “patīk”, tad aicini nospiest patīk (piem., ja šis bija noderīgi, nospied “patīk”).

Vienmēr pirms publicēšanas pārliecinies, ka pats ieraksts mudina darīt to, ko Tu gribi, lai auditorija dara. Pat ja nebūtu pievienots aicinājums uz darbību, auditorijai tāpat būtu jāsaprot, ko darīt tālāk.

Lai cilvēki no mums pirktu, viņiem mūs ir japazīst un jāuzticas mums. To panākt palīdz iesaistošs saturs.

Līdz nākamajai reizei! 


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.