Tavs starts SMM profesijā
Pirmais kurss Latvijā, kurā var apgūt sociālo mediju menedžera profesiju no nulles.
Uzzini ne tikai svarīgāko, kā darboties un veidot sociālo mediju saturu klientiem, bet arī kā veidot stratēģiju un kā atrast pirmos un nākamos klientus.
Noslēgumā saņemsi oficiālu apliecību par jauniegūtajām zināšanām.
Tu tiksi pārvirzīts uz Kompetenču centra interneta vietni.

Kā kļūt par veiksmīgu sociālo mediju menedžeri bez 10 gadu pieredzes
Esmu pavadījusi 10 gadus, veidojot saturu dažādiem uzņēmumiem un personīgajiem zīmoliem. Esmu pieļāvusi lielas kļūdas un trāpījusi desmitniekā.
Bet tev nevajag 10 gadus, lai pieļautu kļūdas, no kurām mācīties, un sasniegtu rezultātus, par kuriem lielīties.
Lūk, kā mani studenti kļūst par pieprasītiem sociālo mediju menedžeriem daudz īsākā laikā:
❌ Viņi netērē laiku, viduvēji darbojoties visās platformās.
✅ Tā vietā viņi izvēlas 1 līdz 3 platformas, kuras apgūst no A līdz Z.
❌ Viņi nejūk prātā, cenšoties atkost platformu algoritmus.
✅ Viņi izmanto tehnikas, kas darbojas neatkarīgi no algoritmu izmaiņām.
❌ Viņi nebojā savu nervu sistēmu ar nepatīkamiem klientiem.
✅ Viņi skaidri zina, ar ko vēlas strādāt un kā šos cilvēkus vai uzņēmumus sasniegt.
❌ Viņi sociālo mediju mārketingā nesāk darboties no nulles.
✅ Viņi sāk ar manu 10 gadu pieredzi un zināšanām, ko iedodu.
Lielākā kļūda?
Domāt, ka vajag gadiem ilgi iet cauri visām iespējamām kļūdām, lai kļūtu par ekspertu. Patiesībā Tev tikai vajag pareizo ceļvedi - kādu, kurš jau ir izgājis cauri šīm kļūdām un var Tev parādīt īsāko ceļu.
Un šo īsāko ceļu es parādu savā kursā “SMM profesijas pamati iesācējiem”. Tas tapis sadarbībā ar akreditētu profesionālās tālākizglītības iestādi "Kompetenču centrs".
Mācies sev ērtā vietā, laikā un tempā!
Tu tiksi pārvirzīts uz Kompetenču centra interneta vietni.
Kas lācītim vēderā?
Kursā ir 9 moduļi:
- Pirmie soļi SMM: kas ir sociālo mediju menedžeris, kas viņam jādara un kā vispār uzsākt šo profesiju.
- Stratēģija: mērķi un plānošana - kā to visu likt kopā un kā izplānot veiksmīgu stratēģiju jebkuram uzņēmumam un klientam.
- Sociālo mediju saturs: viss, kas jāzina par satura veidošanu, tekstiem, formātiem un datu analīzi.
- Publicēšana: kur, kad un kāpēc ir jāpublicē, lai sasniegtu vēlamo rezultātu.
- Meta Business Suite: kas ir MBS, kā tajā orientēties un darboties.
- Tavi pirmie klienti: kur meklēt klientus, kā veidot cenas, kā saprast, kurš klients ir piemērots tieši tev.
- Saimnieciskā darbība: kāpēc un kā reģistrēt saimniecisko darbību.
- Papildus faili un bonusi: papildmateriāli, kas tev palīdzēs ikdienas darbā un profesijā - video montāža un vizuālo materiālu veidošana.
- Saņem savu apliecību: aizpildi testu un saņem oficiālu apliecību par jauniegūtajām zināšanām.
Kāpēc es
Esmu Meta sertificēta sociālo mediju mārketinga speciāliste ar 10 gadu pieredzi.
Šo gadu laikā esmu guvusi lielu pieredzi, strādājot gan ar maziem, gan lieliem uzņēmumiem kā Latvijā, tā arī citās Baltijas valstīs un ASV.
Esmu veidojusi un vēl joprojām veidoju sociālo mediju stratēģijas, administrēju uzņēmumu sociālo mediju kontus, veidoju saturu un konsultēju uzņēmējus par sociālo mediju mārketingu.
Vadu sociālo mediju mārketinga kursus profesionālās tālākizglītības centrā "Kompetenču centrs".
