Neskaitāmas reizes esmu runājusi par to, ka visam, ko publicējam sociālajos medijos, ir jābūt ar skaidru mērķi.
Vispirms izdomājam lielo mērķi:
- auditorijas piesaiste,
- auditorijas iesaiste
- vai pārdošana.
Pēc tam izdomājam, ko liksim auditorijai darīt jeb kāds būs aicinājums uz darbību (sekot, dalīties, komentēt u.c.). Konkrēts aicinājums uz darbību būs atkarīgs no lielā mērķa.
Bet tikai tāpēc, ka mēs aicinām auditoriju kaut ko tālāk darīt, tas nenozīmē, ka tā tiešām to darīs.
Mūsu saturam pašam par sevi ir jābūt tādam, lai auditorija gribētu darīt to, ko aicinām darīt.
Sekot: vai saturs, kurā aicini sekot tavam kontam, tiešām ir tāds, kas varētu pamudināt auditoriju apskatīties tavu profilu un gribēt sekot? Šim saturam ir jāmudina gribēt apskatīties, ko vēl tu piedāvā.
Dalīties: cilvēki labprāt izvēlas dalīties ar lietām, kas viņiem liek izskatīties gudriem, jautriem un veiksmīgiem. Ja gribi, lai auditorija dalās ar saturu, tad radi tādu saturu, ar kuru cilvēki grib dalīties.
Patīk: radi saturu, kas cilvēkiem tiešām patīk; kas liek gribēt nospiest to sirsniņu, nevis vienaldzīgi paiet garām.
Komentēt: dod savai auditorijai iemeslu komentēt. Bet esi uzmanīgs! Auditorija nelabprāt publiski runā par sensitīvām tēmām. Tāpēc pārliecinies, ka tas ir kas tāds, par ko auditorijai nav kauns runāt publiski.
Saglabāt: vairumā gadījumu cilvēki saglabā kaut ko ļoti vērtīgu, pie kā vēlas vēlāk atgriezties. Soli-pa-solim pamācība, idejas u.tml.
Īsāk sakot, ne tikai aicini kaut ko darīt, bet arī radi saturu, kas atbilst tavam aicinājumam uz darbību. Pat ja tu neaicinātu rīkoties, auditorijai pašai vajadzētu gribēt rīkoties. Jo tavs saturs ir tieši tik labs.
Līdz nākamajai reizei!
Kā varam sadarboties
Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.
Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.
Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.