Skip to Content

Uz kādiem sava satura datiem skatīties

Šodienas vēstulē uzzināsi, kā saprast, vai Tavs saturs strādā - kas liecina, ka ieraksts ir vai nav izdevies. Un nē, sekotāju un “patīk” skaits nav galvenais rādītājs.

 Vairumam cilvēku ir tendence sekot līdz sekotāju un “patīk” skaitam. Bet, apstājoties tikai pie šiem rādītājiem, Tu palaid garām būtisku ieskatu sava satura darbībā.

Ja apzināti seko līdzi datiem, ņemot vērā katra ieraksta mērķus, Tu vari daudz vieglāk un ātrāk saprast, kas strādā labāk, bet kas - sliktāk. Un attiecīgi rīkoties.

Es jau vairākkārt esmu teikusi, ka vienam ierakstam jābūt vienam mērķim - piesaistīt jaunus cilvēkus VAI iesaistīt esošos sekotājus, VAI pārdot. Nevis visu salikt vienā ierakastā. Liekot saturam darīt VISU, tas nedara NEKO.

Arī dati, uz kuriem skatīties, katram mērķim ir savi. Piemēram, ja Tavs mērķis ir pārdot, tad “patīk” vai sekotāju skaitam nav nozīmes. Nozīme ir tam, vai ir veikti pirkumi.

Ok, tātad dati, uz kuriem skatīties, ņemot vērā mārketinga posmu un katra ieraksta mērķi. 👇🏼

Ja Tavs mērķis ir veicināt atpazīstamību un attīstīt savu sociālo mediju kontu, tad Tev jāskatās uz:

  • sekotāju skaits
  • kopīgošanas (share) skaits
  • sasniegtās auditorijas skaits
  • vidējais skatījumu skaits (video saturam)

Ja Tavs mērķis ir iesaistīt jau esošo auditoriju un veicināt uzticēšanos, tad Tev jāskatās uz:

  • “Patīk” skaits
  • Iesaistīto cilvēku/kontu skaits
  • Cik daudzi saglabāja ierakstu
  • Komentāru skaits (it sevišķi, cik daudz ir jēgpilnu komentāru)

Ja Tavs mērķis ir reklāmguvumu (pārdošana) skaits, tad Tev jāskatās uz:

  • Klikšķi uz saites
  • Profila skatījumi
  • Klikši uz saites profilā
  • Klikšķi uz saites storijos
  • Komentāri vai privātas ziņas par sadarbību ar Tevi
  • Un, protams, pirkumu vai pieteikumu skaits mājaslapā

Kā redzi, šis iet daudz tālāk un dziļāk par vienkāršu sekotāju un “patīk” skaitu. Katram mārketinga posmam (piesaiste, iesaiste, pārdošana) ir savi mērķi un attiecīgi - dati, uz kuriem skatīties.

Ja mēs ieciklējamies tikai uz sekotāju un “patīk” skaitu, tad bieži vien var rasties sajūta, ka mūsu saturs nestrādā.

Bet realitātē tikai dažiem ierakstiem mērķis ir vākt sekotāju un “patīk” skaitu. Vairumam ierakstu ir pavisam cits uzdevums. Un mums ir jāskatās, vai tieši šis uzdevums ir izpildīts.

Līdz nākamajai reizei! 👋🏼


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.