Savā 9 gadu sociālo mediju mārketinga pieredzē esmu saskārusies ar neskaitāmām problēmām.
Kopš piedāvāju individuālas konsultācijas, šo problēmu saraksts ir papildinājies.
Tomēr ir problēmas, ar kurām cilvēki saskaras biežāk. Un labā ziņa ir tā, ka tām ir risinājums.
7 biežākās problēmas:
- Tev ir grūti palielināt sava konta redzamību.
Risinājums: Pats esi sociāli aktīvs un iesaisties citu saturā. Raksti komentārus! Iesaisties diskusijās! Atbildi uz jautājumiem! Šādā veidā nokļūsi citu cilvēku redzeslokā. - Tev neizdodas palielināt sasniegto auditoriju.
Risinājums: Izmanto katras sociālo mediju platformas specifiskos formātus un funkcijas. Daļa cilvēku skatās tikai storijus. Cita daļa - tikai ierakstus. Vēl kāda daļa - tikai Reelus. Tāpēc centies izmantot pēc iespējas plašāku satura formātu klāstu. - Tava auditorija nekļūst par klientiem.
Risinājums: Reklamē sevi un katras reklāmas beigās pievieno aicinājumu uz darbību. Tava auditorija nevar zināt, ko Tu piedāvā, ja par to nerunā. Tāpat arī ir maza iespēja, ka auditorija kaut ko darīs, ja neaicināsi to kaut ko darīt (pirkt, apskatīt piedāvājumu u.tml.). - Tev ir grūti publicēt saturu regulāri.
Risinājums: Vienlaikus izveido vairākas satura vienības un ieplāno to publicēšanos vairākas dienas un pat nedēļas uz priekšu. Tev nav katru dienu jābūt Facebookā vai Instagramā, lai publicētu saturu. - Tev visu laiku apstrūkstas satura idejas.
Risinājums: Atkārtoti publicē savu labāko saturu. Jā, Tu drīksti atkal un atkal izmantot to pašu satura ideju. Publicē to citā formātā! Izskaidro to citādāk! Izmanto citu piemēru! Iemācies pateikt vienu lietu simts dažādos veidos un Tev vairs nekad netrūks satura ideju. - Tava auditorija neiesaistās Tavā saturā.
Risinājums: Dod iemeslu tai iesaistīties - uzdod jautājumus! Prasi viedokļus! Lūdz, lai padalās savā pieredzē! Dod iemeslu auditorijai iesaistīties! Starp citu, sākumā es ļoti bieži no sava privātā konta rakstīju komentārus, lai pamudinātu auditoriju iesaistīties. Daudzi labprāt komentētu, bet viņi negrib būt pirmie, kuri ieraksta komentāru. - Tev nenāk klāt jauni sekotāji.
Risinājums: Pamēģini sadarboties ar citiem satura veidotājiem vai zīmoliem. Tādā veidā sasniegi viņu auditoriju, kura, iespējams, labprāt Tev sekotu, bet nezina, ka Tu eksistē. Šis ir labs risinājums arī pirmajai un otrajai problēmai.
Bet atceries: sociālajos medijos viss prasa laiku. Negaidi, ka problēmas atrisināsies uzreiz! Ieguldi savu laiku un darbu 6 mēnešus, un rezultāti būs.
Kāda ir Tava lielākā problēma sociālajos medijos? Droši atbildi uz šo vēstuli!
Līdz nākamajai reizei!
Kā varam sadarboties
Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.
Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.
Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.