Ja tu seko man Instagramā, ļoti iespējams, ka tu zini, ko es teikšu. Atbilde ir ļoti vienkārša.
Un tieši tāpēc, manuprāt, daudzi var padomāt, ka es neko nesaprotu no sociālo mediju mārketinga. Jo taču nevar būt viss tik vienkārši. Bet var!
Saturs, kas vislabāk der tavam uzņēmumam, ir saturs, kuru tev ir visvienkāršāk izveidot. Punkts un āmen.
Jā, kad es veidoju stratēģijas uzņēmumiem, es rūpīgi izpētu:
- mērķauditoriju un kā tā izmanto katru sociālo mediju platformu,
- konkurentus un kādi satura formāti viņiem strādā vislabāk,
- jaunākās sociālo mediju tendences konkrētajā nozarē.
Pēc tam izveidoju atbilstošu satura publicēšanas plānu, kas nestu vislabākos rezultātus.
Bet, ja tu esi mazais uzņēmējs, kurš pats veido saturu un kuram ir jāatbild par vēl 101 lietu savā uzņēmumā, tev nav laika veltīt n-tās stundas satura radīšanai. Tev vajag ātri un efektīvi.
Tāpēc radi tādu saturu, kādu tev ir visvienkāršāk un ātrāk izveidot.
Kādām tie ir “runājošo galvu” video. Citam - vienas bildes + teksta ieraksti. Vēl kādām - karuseļa ieraksti.
Galvenais atceries, ka katram ierakstam ir jābūt ar vienu konkrētu mērķi.
Es esmu PAR izpētes veikšanu un stratēģijas izveidošanu. Es esmu PAR satura, kas vislabāk der konkrētajam uzņēmumam, atrašanu.
Bet tas viss ir jāsalāgo ar mūsu laika, budžeta un zināšanu iespējām.
Labāk publicēt kaut ko, nekā mūžīgi meklēt to labāko variantu.
Līdz nākamajai reizei!
Kā varam sadarboties
Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.
Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.
Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.