Skip to Content

Pirmais tirgū ≠ pirmais cilvēku prātos

Šobrīd daudzi vēlas sākt savu biznesu. Bet to nedara, jo nevar izdomāt neko jaunu un nebijušu, ko piedāvāt cilvēkiem. Bet būšana pirmajam tirgū vai nozarē nav veiksmes garantija.

Lūk, klasisks piemērs, ka būšana pirmajam nav nekas īpašs: 👇🏼

1994. gadā tika radīts Yahoo, kas darbojās kā interneta meklētājprogramma. Tikai apmēram pēc 4 gadiem Google publicēja savu beta versiju ar uzlabotām funkcijām.

2000. gada 3. janvārī Yahoo kļuva par vērtīgāko uzņēmumu pasaulē. Tā vērtība sasniedza 100 miljardus ASV dolāru.

Neskatoties uz to, Google konkurencē uzvarēja, jo ļoti aktīvi strādāja ar sava zīmola reklāmu.

2017. gadā Verizon iegādājās Yahoo par vairs tikai 4,5 miljardiem ASV dolāru. Šodien reti kurš izmanto (vai vispār zina) Yahoo. Toties Googli zina visi.

Vēl viens piemērs: 👇🏼

Vai Tu zini, kas ir Six Degress, Friendster un MySpace? Tās visas ir sociālo mediju platformas, kuras savu darbību sāka pirms Facebook.

2007. gadā MySpace kļuva par pasaulē apmeklētāko interneta vietni. Gadu vēlāk šo pozīciju ieņēma Facebook.

Daudz vērtīgāk ir būt pirmajam cilvēku prātos nekā pirmajam tirgū.

Tieši tas pats attiecas uz būšanu sociālajos medijos un satura radīšanu.

Tas, ka jau citi līdzīgi uzņēmumi veiksmīgi darbojas sociālo mediju platformās, nenozīmē, ka Tu nevari kļūt par savas auditorijas pirmo izvēli.

Tas, ka kāds cits jau ir publicējis visas tās satura idejas, kuras Tu gribi publicēt, nenozīmē, ka nevari tās izmantot.

Bet atceries, ka nekas nebeidzas, kad Tu esi kļuvis par pirmo izvēli savai auditorijai. Tev jāturpina strādāt, lai noturētu šo pozīciju.

Un to palīdz izdarīt regulāra satura radīšana un publicēšana.

Līdz nākamajai reizei! 👋🏼


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.