Skip to Content

Nav mērķu = nav rezultātu

Ja mēs nezinām, kādi ir mūsu mērķi, tad arī nezināsim, vai mums ir kādi rezultāti.

Un tagad pavisam godīgi: vai tev ir skaidrs mērķis, ko vēlies panākt sociālajos medijos?

Kāds ir šis mērķis? Pasaki to skaļi!

Kāpēc tieši šis mērķis?

Vai šis mērķis sakrīt ar tava biznesa mērķiem?

Es ikdienā strādāju ar lielākiem un mazākiem uzņēmējiem. Vairumam ar satura radīšanu nav problēmu. Vai nu viņi paši labi tiek galā, vai arī viņiem ir palīgi.

Saturs ir vizuāli pievilcīgs, saprotams, bet… Gandrīz visi kā viens saka, ka nav tādi rezultāti, kādus gribētu.

Tādās reizes es jautāju, kas ir šie rezultāti, kādus sagaida. Liela daļa vēlas, lai cilvēki pērk, piesakās, aizpilda pieteikumus u.tml. Bet nav nekas tāds ļoti konkrēts.

Viņi it kā zina, kādus rezultātus grib, bet nekad nav skaidri definējuši mērķus.

Tikai tad, kad ir zināms mērķis, mēs zinām, ko vispār darīt sociālajos medijos.

Tikai tad, kad ir zināms mērķis, mēs varam zināt, vai tas, ko darām, nes kādus rezultātus.

Ja mēs nezinām, kādi ir mūsu mērķi, tad arī nezināsim, vai mums ir kādi rezultāti. Tāpēc arī šo Satura vēstuli sāku ar jautājumiem. Mēģinām vēlreiz!

Kāds ir tavs biznesa mērķis? Un kāpēc tieši šāds mērķis?

Kad zini, kāds ir lielais biznesa mērķis, vari sākt domāt, kāds būs mērķis sociālajos medijos. Šie mērķi ir saistīti.

Un šiem mērķiem ir jabūt maksimāli specifiskiem, izmērāmiem, sasniedzamiem un laikā ierobežotiem.

Piemēram, mūsu biznesa mērķis ir veicināt atpazīstamību, lai pēc iespējas vairāk cilvēku uzzina, ka eksistējam. Sociālo mediju mērķis: sasniegt 25 000 cilvēku sešu mēnešu laikā.

  • Tas ir specifisks - sasniegt 25 000 cilvēku.
  • Tas ir izmērāms - skatāmies datos sasniegtās auditorijas izmēru.
  • Tas ir sasniedzams - vidēji mēnesī vajag sasniegt nedaudz virs 4000 cilvēku (tie ir sasniegtie cilvēki, nevis sekotāji). Ar regulāru saturu un/vai maksas reklāmām to var izdarīt.
  • Tas ir laikā ierobežots - 6 mēneši.
  • Un tas ir arī atbilstošs biznesa mērķim - panākt, lai pēc iespējas vairāk cilvēku uzzina par mums.

Tad, kad ir skaidri nosprausts mērķis, kuru gribi sasniegt, sāc domāt par to, kāds saturs tev palīdzēs to sasniegt.

Visam, ko mēs darām, ir kāds mērķis. Arī mūsu saturam. Nav mērķu = nav rezultātu.

Līdz nākamajai reizei!


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.