Skip to Content

Ko darīt, ja vasarā krīt skatījumu skaits

Ir sākusies vasara. Iespējams, Tu esi viens no tiem, kurš sāk pamanīt tās pirmās pazīmes - ierakstiem krīt skatījumu skaits, samazinās iesaiste.

Vasarās, it sevišķi siltās un saulainās, sociālo mediju rādītāji krītas. Tas ir normāli. Cilvēki vairāk laika pavada ārā pie dabas, nevis pie ekrāniem.

Bet tas nenozīmē, ka Tev ar to vienkārši jāsamierinās (kas arī nav nemaz tik slikts variants).

Ir vairākas lietas, ko vari darīt, lai noturētu vai palielinatu iesaisti un skatījumu skaitu.

  1. Atbilstošs publicēšanas laiks. Pavēro, kuros laikos visvairāk cilvēku iesaistās Tavā saturā. Iespējams, tie ir agri darba dienu rīti. Varbūt tieši otrādi - vēli darba dienu vakari. Publicē šajos laikos.
  2. Vasara Tavā saturā. Iekļauj ar vasaru saistītas tēmas, notikumus un tendences savā sociālo mediju saturā.
  3. Runā ar auditoriju. Interesējies par savas auditorijas vasaras plāniem, aktivitātēm un pieredzēm. Uzdod jautājumus, aicini dalīties pieredzēs vai ieteikumos.
  4. Interaktīvs un saistošs saturs. Veic aptaujas, rīko vasaras konkursus vai veido viktorīnas, kas saistītas ar vasaras tēmām. Protams, centies tās sasaistīt ar savas nozares tēmām.
  5. Vasaras akcijas un ekskluzīvi piedāvājumi. Izveido īpašus piedāvājumus, atlaides vai ierobežota laika akcijas vasaras sezonai.
  6. Lietotāju veidots saturs. Mudini savus sekotājus dalīties vasaras pieredzē, izmantojot konkrētu tēmturi vai atzīmējot Tevi vai Tavu uzņēmumu savā saturā.

Ir uzņēmumi, kuriem vasara ir pļaujas laiks. Ir uzņēmumi, kuriem tieši vasarā krītas pārdošanas rādītāji un rezultāti sociālajos medijos.

Ja Tavā biznesā ir jūtama sezonalitāte, bet vēlies, lai sociālajos medijos visu laiku ir aktivitāte, tad šie 6 punkti Tev palīdzēs.

Bet pats svarīgākais - neaizmirsti izbaudīt vasaru! Tās mums ir ļoti īsas. Ik pa laikam izkāp no sociālajiem medijiem un dodies dabā! Tavi sekotāji nekur nepazudīs.