Esmu palīdzējusi daudziem uzņēmumiem atrast jaunus veidus, kā runāt par saviem piedāvājumiem sociālajos medijos.
Tāpēc šajā Satura vēstulē padalīšos, kā atsvaidzināt savu vēstījumu un negarlaikot ne sevi, ne savu auditoriju.
Beidz runāt par sevi! Sāc runāt par savu auditoriju!
Tavs produkts vai pakalpojums ir lielisks. Tu esi lielisks. To vajag regulāri atgādināt.
Tomēr Tava auditorija negrib visu laiku dzirdēt un redzēt, kā Tu sevi slavē.
Iedomājies, Tu uzaicini ciemos savus draugus un visu vakaru runā tikai par sevi. Iespējams, Tev šis vakars ļoti patika. Bet Tavi draugi būs citās domās.
Un kādā brīdi arī Tev apniks visu laiku runāt par vienu un to pašu - sevi.
Tiklīdz Tu sāc garlaikot sevi vai vēl sliktāk - savu auditoriju, tā tavs saturs vairs nav efektīvs un nenes rezultātus.
Tāpēc ir laiks atsvaidzināt savu vēstījumu!
Izcel šķēršļus, kas stāv ceļā Tavai auditorijai
Tev ir produkts vai pakalpojums, kas atrisina kādu Tavas auditorijas problēmu. Bet kas to attur no šīs problēmas risināšanas?
Pieraksti visas lietas, kas traucē Tavai auditorijai sasniegt viņu vēlamo rezultātu.
Ko viņi tādu dara, kas viņus pat attālina no vēlamā rezultāta?
Vai tie ir kādi uzskati vai domāšanas veids?
Vai tās ir kādas darbības vai ieradumi?
Piemērs Nr. 1
Cilvēki iet pie zobārsta tikai tad, kad sāk sāpēt zobs, tā vietā, lai ietu regulāri, pirms ir radušās kādas problēmas. Kāpēc viņi atliek zobārsta apmeklējumus? Baidās? Trūkst nauda? Slikta pieredze?
Piemērs Nr. 2
Uzņēmēji lejupielādē bezmaksas šablonus, lai veidotu Instagram saturu, bet tas neatrisina viņu galveno problēmu - radīt jaunas satura idejas un publicēt tās ar skaidru mērķi.
Tavs uzdevums:
- Padomā par visiem saviem produktiem un pakalpojumiem, ko piedāvā. Kādas problēmas tie atrisina?
- Kas traucē Tavai auditorijai beidzot sākt risināt šīs problēmas? Pieraksti pēc iespējas vairāk šķeršļu, kas ir Tavas auditorijas ceļā uz vēlamo rezultātu sasniegšanu.
- Par katru šķērsli izveido vienu ierakstu. Nosauc šķērsli. Pasaki, kā tas kavē Tavu auditoriju vai ko tā zaudē. Parādi, kāda izskatītos dzīve, ja auditorija beidzot pārkāptu šim šķērslim.
- Atkārto šo uzdevumu par katru produktu vai pakalpojumu, ko piedāvā.
Šādā veidā parādīsi, kā šie šķēršļi kavē Tavu auditoriju sasnieg viņu vēlamos rezultātus (laba zobu veselība, kas nerada liekas problēmas un izdevumus; radīt jaunas satura idejas un publicēt tās ar skaidru mērķi).
Būšu godīga. Saturs, kas vienkārši saka: “Hei! Nopērc manu produktu!” neliks Tavai auditorija uzreiz to iegādāties. Tā vietā Tev vajag likt gribēt to iegādāties.
Norādīt uz šķeršļiem, kas kavē Tavu auditoriju, ir viens no veidiem, kā likt tai apzināties savu problēmu un gribēt meklēt risinājumu.
Un, par laimi, Tev ir risinājums!