Skip to Content

Jauns gads, jauna stratēģija. Vai tiešām?

Vai tiešām katrs jaunais gads jāsāk ar jaunu sociālo mediju stratēģiju?

Sveiciens jaunajā gadā! 

Lai gan mans 2 nedēļu sociālo mediju gavēnis beidzas tikai šodien, pirms dažām dienām atvēru Instagram, lai paskatītos, kas tur notiek.

Pamanīju vairākus ierakstus, kuri mudina sākt jauno gadu ar jaunu sociālo mediju stratēģiju.

Bet vai tas tiešām ir nepieciešams?

Ir ļoti liela starpība starp pilnīgi jaunu stratēģiju un vēlmi vienkārši pamēģināt ko jaunu.

Sociālo mediju stratēģija ir balstīta uz Taviem biznesa mērķiem. Stratēģija ir tas, ko Tu vēlies sasniegt.

Savukārt mārketinga plāns ir konkrēti soļi, kā Tu sasniegsi savus mērķus.

Tavs plāns var (un reizēm pat vajag) mainīties. Bet Tava stratēģija pamatā paliek nemainīga. Protams, ja mainās Tavi mērķi, mainās arī stratēģija.

Liela daļa uzņēmēju, ar kuriem esmu strādājusi, vēlas 3 lietas:

  • palielināt sekotāju skaitu
  • veidot iesaistītu kopienu
  • šo kopienu pārvērst par maksājošiem klientiem.

Šos 3 punktus palīdz sasniegt PIP stratēģija:

  • P - piesaisti
  • I - iesaisti
  • P - pārdod

Tev nevajag katru gadu pilnībā mainīt savus mērķus un to, ko dari. Tas ir nevajadzīgi un pat pārlieku stresaini.

Tā vietā Tev vajag saprast savu pircēju ceļu:

  • Piesaistes posms - Tu sasniedz cilvēkus, kuri par Tevi vēl neko nezina
  • Iesaistes posms - veido attiecības ar esošo auditoriju un veicini uzticēšanos
  • Pārdošanas posms - motivē savu auditoriju rīkoties

Šie posmi paliek nemainīgi. Katru nedēļu, mēnesi, gadu.

Tas, kas var mainīties -  Tu uzrunā cilvēkus katrā posmā. Ko, kā un cik bieži izvēlies publicēt. Kādus satura formātus izmanto. Kādas satura idejas realizē.

Ja Tev vēl nav stratēģija vai arī maini savus piedāvājumus, mērķus un auditoriju, tad gan Tev vajag jaunu stratēģiju.

Bet ja šīs galvenās lietas paliek nemainīgas, tad, iespējams, viss, kas Tev ir vajadzīgs, ir vienkārši jauns plāns, kā sasniegt esošos mērķus.

Lai jaunajā gadā izdodas sasniegt visu iecerēto!


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.