Skip to Content

Ja tu esi sūdīgs pārdevējs, sociālo mediju mārketings tevi neglābs

Regulāra satura publicēšana ar skaidru mērķi var gan sasniegt plašu auditoriju, gan pārliecināt cilvēkus uzticēties tev, gan arī iedrošināt iegādāties no tevis.

Iespējams, sagraušu tavus sapņus un cerības, bet…

Konti un saturs sociālo mediju platformās neatrisinās visas tavas problēmas.

Ja tava problēma ir:

  • cilvēki nezina, ka tu eksistē;
  • cilvēki nezina, kāpēc izvēlēties tevi;
  • cilvēkiem trūkst iedrošinājums rīkoties un pirkt no tevis,

tad būšana sociālajos medijos šo var risināt.

Regulāra satura publicēšana ar skaidru mērķi var gan sasniegt plašu auditoriju, gan pārliecināt cilvēkus uzticēties tev, gan arī iedrošināt iegādāties no tevis.

Bet, ja tev ir:

  • slikts klientu serviss,
  • neveiksmīgs produkts vai
  • nefunkcionējošs interneta veikals,

tad, lai cik forši tu darbotos sociālajos medijos, pirkumi nebūs vai būs ļoti maz.

Sociālie mediji ir kā tilts starp tavu auditoriju un tavu pārdošanas kanālu. Tu novirzi cilvēkus uz kādu vietu, kur viņi var iegādāties to, ko tu piedāvā.

Ja iegādāties var, rakstot tev privātu ziņu vai e-pasta vēstuli, un ja tu nemāki normāli sarunāties ar cilvēkiem, pirkumi nebūs.

Ja iegādāties var tavā interneta veikalā, bet tas ir ļoti lēns un neērts, pirkumi nebūs.

Ja cilvēkiem pirms iegādes ir precizējoši jautājumi, bet tev ir slikts vai neeksistējošs klientus serviss, pirkumi nebūs.

Pirms sāc vainot sociālos medijus un savu stratēģiju, pārliecinies, ka ir sakārtotas pamata lietas.

Līdz nākamajai reizei!


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.