Skip to Content

30 storiju idejas

Storiji ir skatītākais satura formāts Instagramā. Bet ko tur publicēt?

Storiji ir visvairāk skatītais satura formāts Instagramā. Daļa Instagram lietotāju skatās TIKAI storijus.

Tie ir domāti komunicēšanai ar jau esošo auditoriju. Tie ir lieliski, lai parādītu aizkulises; vairāk parādītu sevi un ieskatu savā dzīvē; lai iesaistītu un arī lai pārdotu.

Un pats labākais ir tas, ka storiji nav ļoti rūpīgi jāapstrādā un ka tie pazūd pēc 24 stundām. Tas ir viegls un ātri realizējams satura formāts, kas var sniegt lielus rezultātus.

Tāpēc, ja tu vēl tādus neveido, ir pēdējais brīdis sākt.

Tomēr ne vienmēr ir viegli izdomāt, ko šajos storijos publicēt. Tieši tāpēc zemāk esmu apkopojusi 30 idejas, kuras vari izmantot uzreiz un vairākkārtīgi.

Storiji par tevi:

  1. Tava rutīna
  2. Kā nokļuvi tur, kur esi
  3. Ko darīji nedēļas nogalē
  4. Tavs dienas / nedēļas plāns
  5. Fakti par tevi, kas tevi atšķir no citiem
  6. Parādi savas zināšanas un to, kā tu strādā

Noderīgi padomi:

  1. Dalies ar rīkiem, kurus izmanto
  2. Kaut kas jauns, ko tikko pats atklāji
  3. Padoms, kas saistīts ar tavu nozari
  4. Laiku ietaupoši vai produktivitātes padomi
  5. Izvēlies kādu savu publicēto ierakstu un pielāgo to storijam

Par produktiem vai pakalpojumiem:

  1. Ieguvumi
  2. Atsauksmes
  3. Kas iekļauts
  4. Kā to izmantot
  5. Kāpēc to izveidoji
  6. Problēmas, ko tas risina

Sociālie pierādījumi:

  1. Pozitīvas ziņas vai e-pasta vēstules
  2. Ekrānšāviņš ar sekotāju komentāriem
  3. Atsauksmes par tavu produktu vai pakalpojumu

Iepazīsti savu auditoriju:

  1. Ko viņi sagaida no tevis
  2. Kādu saturu viņi gribētu redzēt
  3. Kādas viņiem ir grūtībās tavā nozarē
  4. Publicē viedokli un aicini sekotājus dalīties ar savu
  5. Dalies ar aptaujas rezultātiem un pastāsti, vai esi par tiem pārsteigts
  6. Pastāsti kaut ko par sevi un aicini sekotājus piekrist vai nepiekrist apgalvojumam

Izcel citus:

  1. Pārpublicē kāda cita ierakstu
  2. Ekrānšāviņš ar iedvesmojošu komentāru vai citātu
  3. Ekrānšāviņš ar kāda cita profilu, un paskaidro, kāpēc tev patīk sekot
  4. Dalies ar cita savas nozares satura veidotāja ierakstu, no kura Tava auditorija varētu gūt vērtību

Kuru ideju realizēsi pirmo?


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.