Skip to Content

3 veidi, kā nezaudēt prātu, veidojot jaunu saturu

Kā taupīt laiku, radot jaunu saturu, un - pats svarīgākais - kā nezaudēt prātu, veidojot jaunu saturu.

Šajā Satura vēstulē Tu uzzināsi, kā taupīt laiku, radot jaunu saturu, un - pats svarīgākais - kā nezaudēt prātu, veidojot jaunu saturu.

Visu laiku radīt jaunu saturu nav viegli. Bet tas arī nav nepieciešams. Patiesībā nav tāda lieta kā jauns saturs. Lielākā daļa ideju ir tikai jauna versija tam, ko kāds ir redzējis citur.

Tāpat arī visu laiku meklējot jaunas idejas, Tu palaid garām iespēju izmantot to, kas jau labi strādā. Tev nav katru reizi jāmēģina izgudrot velosipēds no jauna.

Un “jauna satura” radīšana ir dārgs prieks. Ne tikai finansiālā ziņā, bet arī laika ziņā. Tu visticamāk vēlies koncentrēties uz sava biznesa attīstīšanu, nevis satura radīšanu.

Tāpēc šī vēstule kā reiz var palīdzēt to izdarīt.

#1 Atkārtoti publicē savu saturu

Tas, ka par to jau esi runājis, nenozīmē, ka nevari par to runāt atkal. Galu galā Tu vēlies sociālajos medijos būt zināms par vienu lietu - to, ko pārdod. Tāpēc Tev atkal un atkal jārunā par un ap savu piedāvājumu tēmām.

Tu vari paņemt jau reiz publicētu ziņu un publicēt to atkal, tikai citā formātā. Ja tas bija blogs, tad pārtaisi to par Instagram karuseli. Ja tas bija teksta ieraksts, uztaisi video. Ir daudz un dažādi veidi, kā vienu vēstījumu nodot dažādos formātos.

#2 Izmanto citu cilvēku saturu

Tikai tāpēc, kā kāds to jau ir teicis, nenozīmē, ka nevari to izmantot. Ja tā tiešām būtu, tad šī pasaule jau sen būtu apstājusies.

Ja ieraudzīji kaut ko, kas Tev patika, izmanto to! Paplašini to, paskaidro informāciju, padari to vienkāršāku. Pielāgo to savai auditorijai.

Iespējams, Tu nepiekrīti cita autora paustajam. Paskaidro, kāpēc. Ja piekrīti, atkal paskaidro, kāpēc. Tāpat vari pateikt tieši to pašu, tikai citādākā veidā.

#3 Atkārtoti izmanto savu labāko saturu

Tas, kas labi nostrādāja vienreiz, var nostrādāt atkal. Ieskaties sociālo mediju platformu analītikas datos un atrodi savu veiksmīgāko ierakstu, un publicē atkal! Vari to publicēt tādu, kādu jau publicēji. Bet vari arī uzlabot to vai nomainīt formātu.

Tavi jaunie sekotāji nezina, ko Tu teici pirms 3 mēnešiem. Būsim godīgi, arī Tavi esošie sekotāji neatceras, ko Tu teici pirms 3 mēnešiem.

Pačukstēšu kādu noslēpumu: šīs 3 lietas pirmo reizi publicēju savā Instagram kontā pagājušā gada jūnijā. Šajā vēstulē es tās tikai papildināju.

Vai Tu atceries šo ierakstu? Vai Tu zini, ka bija šāds ieraksts?

Nebaidies atkārtoti izmantot savu saturu! Taupi laiku un saglabā savu veselo saprātu!


Kā varam sadarboties

Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.

Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.

Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.