Tu darbijies nozarē X un Tu gribi piesaistīt jaunus klientus. Tāpēc Tev atkal un atkal ir jārunā par to,
- ka esi eksperts šajā nozarē
- palīdzi izdarīt vai panākt rezultātu Y
- tādiem cilvēkiem kā Z
Īsāk sakot, Tev visu laiku ir jārunā par vienu lietu, lai cilvēki Tevi sāktu asociēt ar šo vienu lietu, tēmu.
Bet visu laiku runāt par vienu un to pašu var būt apnicīgi gan Tev, gan Tavai auditorijai. Un visu laiku izdomāt unikālas idejas arī nav viegli.
Tāpēc Tev jāiemācās pateikt viena lieta 100 dažādos veidos. Tādā veidā Tev nebūs mūžigi jādzenas pēc jaunām idejām. Bet Tu visu laiku runāsi par vienu lietu dažādi, un Tavai auditorijai būs interesanti.
Es zinu, sākt ar 100 dažādiem veidiem var būt grūti. Tāpēc sāksim ar 12.
Tā kā tuvojas Ziemassvētki, par piemēru ņemsim ideju par adventes vainagiem. Pieņemsim, ka mēs piedāvājam dažādas meistarklases un vēlamies reklamēt adventes vainagu veidošanas meistarklasi.
12 satura idejas par un ap adventes vainagu veidošanu
- Saraksts: 7 populārākie adventes vainagu veidi
- Soli-pa-solim: Vienkāršs veids, kā izveidot savu adventes vainagu
- Stāsts: Kā es sāku apgūt adventes vainagu veidošanu
- Viedoklis: Labākais veids, kā izveidot skaistu adventes vainagu
- Struktūra: Mana 3 soļu struktūra, kā izveidot savu adventes vainagu
- Kļūda: Nepieļauj šīs 3 kļūdas, kad veido adventes vainagu
- Mīts: Daudzi saka, ka pašam veidot adventes vainagu ir sarežģīti un laikietilpīgi. Lūk, kāpēc viņi kļūdās…
- Mācības: 6 mācības, ko esmu guvis, vadot adventes vainagu meistarklases
- Piemēri: 5 skaisti adventes vainagi, ko vari izveidot pats
- Aizkadra skats: Kā tapa šis adventes vainags
- Ieteikumi: 3 ieteikumi, ko ņemt vērā, veidojot adventes vainagu
- Klinetu veiksmes stāsti: Mani meistarklašu apmeklētāji katru gadu nopelna 300 eiro, veidojot un pārdodot adventes vainagus
Šīs 12 idejas var viegli pārveidot par 36 idejām, izmantojot PIP satura stratēģiju.
Ikvienu no šīm idejām var izmantot visos mārketinga posmos - lai piesaistītu auditoriju; lai iesaistītu auditoriju un lai pārdotu. Tev vienkārši jāizvēlas katra ieraksta mērķis; saturs jāizveido tā, lai atbilstu mērķim; un jāpievieno atbilstošs aicinājums uz darbību (AUD).
Ņemsim par piemēru pašu pirmo ideju “7 populārākie adventes vainagu veidi”.
Piesaistošs ieraksts:
Vai zināji, ka ir 7 populārākie adventes vainagu veidi? Es arī nē! [Uzskaiti visus 7 veidus]
AUD: Aizsūti šo draudzenei, kurai interesē adventes vainagi!
Iesaistošs ieraksts:
Cilvēki ir runājuši. Šie ir 7 populārākie adventes vainagu veidi.
AUD: Kurš ir Tavs favorīts? Padalies komentāros!
Pārdodošs ieraksts:
7 populārākie adventes vainagu veidi, kurus mani klienti izvēlas veidot meistarklašu laikā.
AUD: Ja arī Tu gribi iemācīties veidot adventes vainagu, atsūti man ziņu!
Šeku reku, un mums jau ir 36 satura vienības.
Ja Tu saturu publicē 3 reizes nedēļā, tad šobrīd Tev ir idejas jau veselām 12 nedēļām. Un viss tikai par un ap adventes vainagu veidošanu. Iedomājies, cik daudz satura ideju Tev varētu būtu, ja piedāvā arī citas meistarklases.
Vai Tev nepieciešama palīdzība izdomāt idejas par Tavu tēmu? Droši atbildi uz šo vēstuli, un padomāsim kopā.
Līdz nākamajai reizei!
Kā varam sadarboties
Pakalpojumi: Individuālas konsultācijas, Meta reklāmu pārvaldīšana un Meta maksas reklāmu VIP diena.
Apmācības: Kursi mazajiem uzņēmējiem un sociālo mediju menedžeriem.
Satura vēstules: Katru otro pirmdienu savā e-pastā saņem noderīgus padomus par un ap satura radīšanu.